Custom Search

duminică, 13 aprilie 2014

10 alimente pe care trebuie sa le consumi pentru o piele perfecta





V-ati saturat sa folositi diferite produse cosmetice scumpe si ineficiente? E timpul sa aruncati toate aceste produse ineficiente si sa incepeti sa consumati alimente pentru o piele perfecta.

1. Ardei gras rosu



Ardeiul gras rosu este o leguma gustoasa, care poate fi consumat fiert sau crud. Un ardei gras rosu contine mai mult de 100% din nevoile dvs. de zi cu zi de vitamina C. Acesta contine, de asemenea, cantitati importante de fibre alimentare si vitamina B6. In plus, este bogat in carotenoizi, care pot ajuta la prevenirea ridurilor si la cresterea circulatiei sanguine, ajutand pielea sa arate mai tanara. Datorita carotenoidelor pe care le contine, ardeiul gras rosu, poate ajuta in lupta cu acneea.
Un ardei gras rosu are un continut scazut de calorii (aproximativ 30 de calorii). Fibrele pe care le contine ardeiul gras rosu, va vor ajuta sa va simtiti satui, cu putine calorii si in plus veti avea o piele fara cusur!

2. Ciocolata neagra



Ciocolata neagra este bogata in antioxidanti, acizi grasi si flavone care va ajuta sa aveti o piele stralucitoare. Antioxidantii din ciocolata neagra ajuta la reducerea rugozitatii pielii si protejeaza impotriva efectelor nocive ale soarelui. Mai mult de atat, cacaoa relaxeaza arterele, crescand circulatia sangelui, ceea ce va duce la o piele mai sanatoasa.
Este bine sa cumparati pudra de cacao sau cacaoa organica (raw cacao) deoarece are un continut scazut de grasime. De asemenea, aveti grija ca ciocolata sa contina 80% cacao, pentru a evita adaosul de lapte si zahar care se gaseste in batoanele de ciocolata traditionale.


3. Somon



Somonul este un aliment excelent pentru a combate stresul, anxietatea si depresia. Somonul ofera, de asemenea, cele mai multe dintre nevoile dvs. zilnice de vitamina D. Si, dupa cum probabil stiti deja, vitamina D este responsabila pentru sanatatea inimii, oaselor, colonului si creierului. De asemenea, ajuta si la prevenirea cancerului de colon.
Somonul este, de asemenea, bogat in acizi grasi Omega-3, care sunt eficienti in combaterea inflamatiei, ridurilor si acneei. Continutul ridicat de Omega-3 ajuta, de asemenea, la hidratarea pielii din interior spre exterior. Mai mult decat atat, consumul de somon hidrateaza scalpul si ne ajuta sa avem un par sanatos si puternic.

4. Ulei de nuca de cocos





Uleiul de nuca de cocos este unul dintre cele mai bogate surse de grasimi saturate, cu aproximativ 90% din calorii ca grasimi saturate. Acesta contine acid lauric, un agent antibacterian si antiviral puternic, care tine departe virusii, infectiile, inflamatiile si acneea. Uleiul de nuca de cocos este, de asemenea, bogat in acizi grasi esentiali si vitamina E, care sunt perfecti pentru a pastra pielea umeda, moale si fara riduri.
Puteti folosi uleiul de nuca de cocos ca o crema de corp si puteti consuma 1 lingura de ulei de nuca de cocos brut in fiecare zi. Uleiul de nuca de cocos este deosebit de bun pentru tiroida. In plus, exista numeroase dovezi ca acest ulei poate ajuta la pierderea in greutate.


5. Ceai verde




Ceaiul verde este o mare sursa de antioxidanti si are un aminoacid unic, L-teanina, care va ajuta sa va relaxati corpul si sa fiti mai putin stresati. De asemenea, ceaiul verde are proprietati dovedite anticancerigene si antiinflamatorii. Ceaiul verde poate reduce, de asemenea, riscul de a dezvolta hipertensiune arteriala.
Beti 3 sau mai multe cesti de ceai in fiecare zi, pentru rezultate mai bune.


6. Spanac 


Spanacul este un aliment sanatos si bogat in substante nutritive, care ar trebui sa fie inclus cu siguranta in dieta zilnica. Spanacul este o sursa minunata de fier, acid folic, clorofila, vitamina E, magneziu, vitamina A, fibre, proteine vegetale si vitamina C. Datorita proprietatilor lui antioxidante, a continutului sau de vitamina C, E si A, spanacul este deosebit de important pentru piele.
Spanacul contine antioxidanti care lupta impotriva tuturor tipurilor de probleme ale pielii. Adaugati-l in dieta voastra zilnica. Prin consumul de spanac, vei curata pielea din interior spre exterior!



7. Seminte


Semintele de chia, semintele de canepa, semintele de floarea soarelui, semintele de dovleac si semintele de in sunt foarte bune pentru pielea. Semintele de dovleac si semintele de floarea-soarelui sunt bogate in seleniu, vitamina E, magneziu si proteine. Seleniul si proteinele indeparteaza ridurile, vitamina E hidrateaza pielea si magneziul scade nivelul de stres.
Acizii grasi Omega-3 din semintele de in, chia si canepa sunt perfecti pentru combaterea ridurilor si a acneei. In plus, aceste semnite sunt bogate in proteine.
Se pot consuma in salate, cu fulgi de ovaz sau cu iaurt de fructe.


8. Telina




Un alt aliment pe care il puteti consuma zilnic pentru o piele perfecta este telina. Multi dintre noi subestimeaza aceste legume, dar telina contine vitamina K, care mentine circulatia sangelui si ajuta la reducerea tensiunii arteriale. Aceasta poate reduce nivelul de stres, si dupa cum stiti stresul poate face rau pielii, provoacand migrene si chiar cancer.
Telina contine, de asemenea, sodiu, potasiu si apa, ajutand la prevenirea deshidratarii. O piele deshidratata inseamna uscaciune, exfoliere, riduri si chiar crapaturi. Consumati telina zilnic sau cel putin o data la doua zile. Daca va ganditi la numarul de calorii, nu va faceti griji, telina este foarte scazuta in calorii!


9. Papaya




Papaya este un fruct minunat, care are o istorie bogata si numeroase beneficii nutritionale. Este foarte saraca in calorii (doar 39 de calorii la 100 g!). Si, de asemenea, nu contine colesterol. Deci, daca incercati sa pierdeti in greutate, luati in considerare consumul de papaya in fiecare zi pentru a maximiza beneficiile sale asupra sanatatii.
Papaya are un continut scazut de fructoza si este excelent pentru digestie! Substantele nutritive antioxidante gasite in ea, inclusiv vitaminele C, E si betacarotenul sunt foarte bune pentru reducerea inflamatiei si a acneei. Mai mult decat atat, vitamina C poate proteja, de asemenea, pielea impotriva efectelor nocive ale soarelui.

10. Morcovii




Morcovii sunt buni nu numai pentru ochi, dar si pentru piele. Acestia sunt deosebiti de buni pentru vindecarea crapaturilor. Morcovii sunt bogati in vitamina A si ajuta la prevenirea supraproductiei celulelor din stratul exterior al pielii. Acest lucru se intampla cand excesul de sebum se combina cu celulele moarte si blocheaza porii.
Un alt motiv important pentru a consuma morcovi este ca vitamina A reduce dezvoltarea celulelor cancerului de piele.




Sursa: en.amerikanki.com